»Umetniško delo je s koncem modernizma izgubilo svojo intrinzično vrednost in svojo avtonomijo ter smo včasih negotovi glede načinov, kako ga nasloviti, kako o njem govoriti.«
»Izklicna cena v skladu s ceno zlata je bila dejansko način, da se potopimo v samo bistvo konceptualne zasnove umetniškega dela, ki v veliki meri opozarja na razliko med umetniško vrednostjo dela in njegovo materialno vrednostjo.«
»Vedno skušam v umetniško delo pritegniti vse to, kar naj bi bilo zunaj njega – čustva in hotenja, povezana z njim, kako recimo upaš, da ti bo koristilo ali kako nisi imel dovolj časa zanj ali kako se je premaknil termin razstave … vse te ustvarjalne pogoje, ki naj bi bili nekaj zunaj umetnosti, skušam nagovoriti s samim umetniškim delom.«
»Če je šlo pri Komiku za neoprijemljivost vrednosti in kako pripisujemo vrednost umetniškim delom, Amerika to izziva še korak dlje, saj je na toliko načinov sama po sebi dragocena, kar večina ostalih umetniških del ni.«
»Kako v urbanem kontekstu vzpostaviti stik z naravo, z naravnim, s svojim izvorom, s svojo avtentičnostjo? Kako vzpostaviti umetniško delo zunaj običajnih sodobnoplesnih konceptov? Nam to narekujejo pogoji dela ali naš notranji vzgib ali klic po spremembi?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju